Post by hardjosgieramigh on Feb 24, 2022 18:06:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Witch 3 Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Witch 3 Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel punten hack ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Witch 3 Saga 2022 version ▞▞▞
Kunt nix zonder te betalen. Spaarvarken kul dinv
Bij mij doet hij het niet
Leuk spel, lekker kleurrijk en veel details. Jammer van de reclames tussendoor... verder is het een heerlijke ontspannen spel om te spelen.
Wat een leuk spel!! Ennn... zonder rossen maar reclames tussendoor, heel erg fijn! 👍
zoveel genieten.ik hoop dat er een functie is waarmee ik met een andere speler kan chatten
👍 Topspel!
Hoe kom ik aan de code om de goudstaven in te leveren?
Heel slecht 😞 Ervaring nu ben ik app-niveaus aan het updaten begonnen 1 Waarom die stomme hal
Er verschijnen te veel berichten. Heel frustrerend geworden
Kan app niet meer openen
Het huwelijksdoolhof is net voorbij, laat me niets doen. Zegt tik om te verkennen, maar niets om te verkennen. Maar niemand heeft gezegd hoe dit op te lossen. Ik denk dat ik zal verwijderen wat vroeger mijn favoriete spel was. Ik weet niet zeker of ik het opnieuw zal installeren. Veel geluk!!
Heel leuk spel.
Blokkeert regelmatig. Dan kan je uren niet verder.
Soms raak ik er niet door sluit het spel en herbegin later wel een leuk spel anders daad ik het niet toch is mijn spel niet zoals dat van vrienden zij hebben meer andere ballen om te schieten eigentlijk is er niet veel veranderd soms 10 keer om 1 spel door te komen heb andere spelers hun spel mogen spelen en daar is het een plezier om Bubble Witch 3 saga te spelen het mijne is zo moeilijk door te komen soms wel 10 x opnieuw beginnen heb er genoeg van en wil het soms gewoon verwijderen
Sinds 02-08-2021 kan ik het spel niet meer spelen. Hij geeft het oranje King scherm en dan knalt het spel eruit.
Sinds ik deze game heb bijgewerkt, kan ik niet meer spelen en ik denk dat je er iets aan moet doen, want ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem
Geweldig spel, maar het probleem is op de bruiloft. Het vertelt je om overal te tikken om te verkennen, maar er gebeurt niets! Zo teleurgesteld.
Het is een idee spel maar wat ook gruwelijk op de zenuwen kan werken, soms zeker dat de kleur van de ballen beïnvloed woord om op deze manier het niveau niet te kunnen voltooien en ze je zo willen uitvoeren om levens te kopen tegen betaling. En dan dat spaarvarken waar je weinig aan hebt. weer zo'n level 3960 niet uit te spelen. ..... Spel zoeken naar iets anders als het nog lang duurt.
Ik hou van het spel dat ik elke dag speel!!! Ik zou alleen willen dat ze meer karakters zouden hebben. Doe alsjeblieft een regenboogkleuren. Dank u. Bedankt, stuur nu een briefje dat je moet spelen of op de eerste dag terug moet zijn. Nogmaals bedankt
Vanwege mijn ziektes ben ik bedlegerig ... dit spel wordt gebruikt om mijn dag goed te maken, maar jullie hebben nu zoveel problemen. Plz fix het! Je haalt boosters weg die worden betaald en die je hebt gekregen van zoals Stella Lab. Je weet dat het op een bepaald niveau onmogelijk is zonder boosters. Je denkt dat mensen vals spelen als je een glitch hebt. Voor de goochelspellen. Ik heb 2 telefoons. Zodra mijn batterij leeg was, speel ik op de andere. Automatisch gaat het naar mijn oude winst. Als je degenen wilt vangen die vals spelen, zoek dan degenen die veel sterrenstof hebben
Persian Nights: Sands of Wonders Avanture xbbv
Heel leuk en leuk
Heerlijk spelen
Hoe krijg ik het varken leeg ?
Games oké, niets bijzonders, er is veel dat in principe hetzelfde is als deze Prijzen zijn hoog voor heel weinig, dus ziek eigenlijk nooit, maar alles is afzetterij Al met al leuk maar zeker niet de hype of prijsstelling waard Plus het spel loopt vrij vaak vast waardoor u zich afmeldt en opnieuw opent
Ik was bij level 497, en het spel vroeg mij constant om mijn voortgang op te slaan zodat het niet verloren zou gaan... Dus ik heb om mijn Facebook te koppelen "geen zorgen je voortgang gaat niet verloren.. " Nee, maar nu mag ik wel weer vanaf level 1 beginnen?! 😡😡😡 Wat een 🤬 zooi. Snel verwijderd, ben flink pissig!!!
泡泡魔女傳奇3 解謎 rigc
Bubble Witch 3 Saga Quebra-cabeça sorv
Ik krijg het niet gedownload. Nog iemand problemen???
De game was leuk, maar zodra je bevroren bubbels raakt, loopt de voortgang van het spel bijna helemaal dood. Dit is waarschijnlijk de manier waarop de ontwikkelaars spelers proberen te dwingen geld aan het spel uit te geven, door onmogelijke levels alleen met geld te voltooien. Helaas is dat echt hoe deze spellen werken.
moeilijk
Een leuk spel maar goed
Frustrerend. Deze game probeert alles te zijn wat het niet is. Het is een bubbel-pop-spel, laat me gewoon gedachteloos bubbels knallen. Het duurt 20 minuten om bij het eigenlijke spel te komen. Je moet klikken en manoeuvreren door alle BS-zijmissies en extra kleine toevoegingen aan doelen. Ik heb letterlijk op twee verschillende afspeelknoppen gedrukt en een die zei: nu spelen, en kwam nog steeds niet op de kaart. Tegen de tijd dat ik kan spelen, is het tijd om af te vegen en daar weg te gaan. Totale tijdverspilling.
Na niet gewerkt te hebben de app opnieuw geinstalleerd, elke bonus/extra kwijt. Niet blij
Leuk spel
Werkt niet naar behorend
leuk om te spelen. maar waanzinnig slim opgezet, echt je moet eindeloos blijven om verder te komen van geld betalen. regenboog level, neemt al je goud af en je moet ook hier haasten om de levels te halen. Het recht is je spaarvarken. Die uitgeprobeerd vol, dan kan er geen goudstaaf meer bij. En die kun je kopen voor bijna 4 euro. eerst denken omdat ie vol verleden tijd is er niks meer bij, dus breid ik hem uit. jammer joh. per keer betaal je bijna 4 euro voor je zelf gespaarde goudstaven.
Ik vind dat het tussendoor lang voor dat je verder kunt
Het spel is erg leuk maar die reclame is zwaar irritant! Erg leuk die extra's maar dat via reclame's moet is echt irritant, zo ook dat spaarvarken waar je muntjes in krijgt is het vol dan kan je er niks mee ja xtra kopen want je krijgt korting ppfff flauwekul. Ik heb ik weet niet hoeveel sterrenstof maar kan er niks mee.
Stomme game, ik heb 50 keer geprobeerd om level 39 te halen, maar ik kan het nog steeds niet halen. Wat is dit toch leuk, één bord 50 keer spelen. Niet leuk.
Bubble Witch 3 Saga פאזל mizp
Superleuk spel. Verslavend.
Geweldig spel, net als je denkt dat het niet gaat lukken is daar toch nog een roodde elf
Eerlijk gezegd erger ik me eraan dat we ons er constant aan herinneren dat we weten hoe we moeten spelen, we zullen voor onszelf beslissen, stop met het forceren van mijn spelen ja, de eerste poging levert een gouden zaak op, we hebben geen herinnering nodig op elk verdomd niveau, hou stil, laat me spelen.
Goed spel, maar moet alle niveaus upgraden
Super leuk spel
Dit is gek nu met het redden van de bruiloft...het heeft nu voor de tweede dag op rij niet gewerkt.. Klaarmaken gefrustreerd ermee...was mijn favoriete spel..☹☹
Beetje jammer dat je moet betalen voor je eigen spaarpot. ...
Een leuk spelletje dat gemakkelijk genoeg is om je aan het spelen te houden, maar toch uitdagend genoeg om je te blijven proberen.Ik zou echt willen dat er een manier was om goudstaven te verdienen zonder geld uit te geven, ook al waren het er een of twee per hoofdstuk. Ik heb een probleem met het uitgeven van echt geld aan denkbeeldige items. Update: het begon me opnieuw! Ik was op niveau 200-iets en het begon me opnieuw. Verwijderen
Ze waren dol op het spel totdat ze de "spaarpot" toevoegden die je verdiende goudstaven in elk level neemt en je moet betalen om ze te gebruiken. Alle andere functies van het spel zijn behoorlijk goed en het spel is erg leuk, maar vanwege dit belachelijke en hebzuchtige aspect zal ik Bubble Witch Saga 3 niet langer spelen.
Leuk,!!! je moet er bij DENKEN het blijft LEUK,elke keer kids anders,het blijft LEUK !!af en toe wordt je er GEK van , helemaal als het een keer niet LUKT .we blijven klotsen tot het lukt .kan er niet mee stoppen!! !Je blijft kloten net zo lang tot je er door ben hiephiephora